Review: Giovanna Fletcher – You’re the one that I want

Wat een heerlijk verhaal.
Dat het is geschreven vanuit de ogen van twee hoofdpersonen afwisselend was erg prettig. Het was mooi om de vriendschap tussen de drie vrienden te zien opbloeien. En nog verder dan opbloeien te veranderen in liefde.
Ik twijfel alleen nog steeds of dit het einde is wat ik wilde of dat ik had gehoopt dat ze zou eindigen met de andere liefde van haar leven.
Ik vind dit zelfs een nog beter boek dan haar debuut roman.
Ik kon niet stoppen met lezen.

Wow, what a lovely story.
I loved the way this is written with two points of view. I loved to see the friendship between the three of them blossom and grow to something more.
I am still doubting if I wanted the ending this way or Maddy with the other love of her life.
I love this book even more than her first book. 

I couldn’t stop reading.

X Cin