Review: Emmy Curtis – Over the line

Een boek winnen is altijd leuk en dit boek kwam ook nog eens met extra cadeaus.
Wat een top boek!
Eenmaal begonnen kon ik bijna niet meer stoppen met lezen. Ik moest wel, want ik moest toch echt een keer gaan slapen.
Het boek deed me soms denken aan de McCloud Brothers serie van een favoriete schrijfster van mij, Shannon McKenna. Spannende actie en stomende slaapkamer scènes.
Aan de andere kant deed de stijl van schrijven me ook denken aan een andere favoriete schrijfster van mij Jill Mansell. Totaal ander soort boeken, maar wel de herkenbaarheid. Alsof Beth zo naast me kon wonen of mijn vriendin kon zijn. Alsof ze bereikbaar was.
Het boek was genieten van begin tot einde, nou ja genieten vanaf het begin. Het eerste hoofdstuk was wel meteen een heftig begin. Maar het trok me wel meteen het verhaal in.
Over de dader begon ik natuurlijk na te denken tijdens het lezen, maar deze zag ik niet aankomen op deze manier. Maar wel geloofwaardig.
Ik zou graag meer lezen van deze schrijfster en ik kijk uit om het volgende deel van deze serie te lezen. En ik hoop dat de prequel ook nog als boek uit gaat komen in plaats van alleen als Ebook, dit zijn boeken die ik graag in mijn kast heb staan en nog eens lees.

Winning a book is always fun and this book came again with additional gifts.
What a top book!
Once started, I could hardly stop reading. I had to, because I really had to go to get some sleep.
The book made me sometimes think of the McCloud Brothers series of a favourite writer of mine, Shannon McKenna. Exciting action and steamy bedroom scenes.
On the other hand, the style of writing made ​​me also think of another favourite author of mine Jill Mansell. Totally different type of book, but written as if it was real. As if Beth could live next door to me or be a friend of mine. She was written down in a recognizable way.
The book I enjoyed from beginning to end, well enjoy from the beginning? The first chapter had a violent start. But it pulled me right into the story.
About the person who was behind all the bad things, I started thinking who he was while reading, but I did not see this coming. But it felt logic when it was happening.
I would like to read more of this writer and I look forward to read the next part of this series. And I hope that the book which was a prequel also will become a real book, instead of only as Ebook. These are books that I like standing in my bookcase and read another time again.

X Cin