Review: Janet Evanovich – The Heist

Met veel plezier las ik de Stephanie Plum serie van deze schrijfster en een nieuwe serie over de politie door dezelfde schrijfster, die moest ik lezen.
Ondanks dat dit ook over de politie of eigenlijk FBI gaat is het een heel ander soort boek. Maar ik heb het met veel plezier gelezen. In dit boek niet de foutjes die Stephanie altijd overkomen, maar er zat zeker humor in.
Ook was er de seksuele interactie tussen de twee hoofdpersonen  Kate en Nick. Ik kan het me zo voorstellen hoe Nick Kate op haar zenuwen werkt. Benieuwd hoe dit verder af gaat lopen.
Ook aansprekend is de manier waarop ze samenwerken en op een zeer bijzondere manier de boeven proberen te pakken en onder weg van alles mee maken.
Zeker het lezen waard en ik kijk nu al uit naar een volgend deel in deze serie.

With great pleasure I read the Stephanie Plum series of this writer and a new series about the police by the same author, I had to read.
Although this is about the police or FBI actually it’s a very different kind of book. But I have read it with great pleasure. In this book there aren’t the unusual that always happen to Stephanie, but there was definitely humour in it.
There was also the sexual interaction between the two main characters, Kate and Nick. I can so imagine how Nick works on Kate her nerves. Wondering how this goes further between those two.
Also appealing is the way they work together and how they catch the crooks in a very special way. Definitely worth reading and I’m already looking forward to the next part in this series.

X Cin