Review: J.R. Ward – Possession

De boeken van deze schrijfster lees ik altijd met veel plezier. Haar andere serie, de BDB serie vind ik net iets beter dan deze serie, maar dit boek was ook genieten.
De verhaallijnen die naast elkaar lopen worden steeds beter. Vreemd dat het aan de ene kant goed afloopt, maar dat het toch ook slecht afloopt. Hoe dit zit? Daar moet je het boek maar voor lezen.
De kleine details in het boek spreken me ook aan zoals dat de club de Iron Mask erin voor komt samen met John uit de BDB series. En dat ze gaan eten bij TGI Friday’s, mijn favoriete restaurant, vind ik erg leuk.
Met Cait zou ik graag vriendinnen worden, net als met Sissy al gaat dat wat lastig met een geest denk ik. De verhaallijn van Duke en GB hadden wat verrassingen voor me. Het ging niet altijd zoals ik dacht dat het zou gaan, maar dat is juist weer leuk vind ik.
Ik kijk uit naar het volgende deel in deze serie.

The books from this author, I always read with great pleasure. Her other series, the BDB series, I find even better than this series, but this book was also a great read.
The storylines running alongside each other are getting better and better. Strange that in the end it is ok, but that there is also a bad ending. How so? You’ll just have to read the book to find out.
The little details in the book I like too, like that club the Iron Mask is in it together with John from the BDB series. And they’re going to eat at TGI Friday’s, my favourite restaurant, I really like that.
With Cait, I would like to be friends, and also with Sissy though that is somewhat difficult with a spirit I think. The storyline of Duke and GB had some surprises for me. It was not always like I thought it would go, but that is what makes me like the book even more.
I look forward to the next book in this series.

X Cin