Review: Shannon McKenna – One wrong move

Deze serie over de McCloud broers vind ik een ijzersterke serie. Ik lees het met veel plezier. Ook dit boek past weer uitstekend in deze serie vol met spanning. Ik kon het boek bijna niet weg leggen zodra ik weer was gaan lezen was het heel moeilijk om er mee te stoppen omdat ik wilde weten hoe het verder ging met Alex en Nina. Sommige onderdelen van het boek zijn bijna in de hoek van fantasy te plaatsen. Maar het gaat vooral de seksuele relatie tussen Alex en Nina en de spanning of ze op tijd deel b vinden met al de tegenwerking die ze krijgen om te blijven leven.
Ik kijk nu al uit om haar volgende boek te gaan lezen in deze serie.

This series about the McCloud brothers I find a strong series. I read it with great pleasure. This book fits perfectly in this series and is again filled with lots of tension. I could hardly put the book away as soon as I was going to read in it again. It was very difficult to stop reading because I wanted to know how it went further with Alex and Nina. Some parts of the book can be placed in the fantasy section. But the book was a lot about the sexual relationship between Alex and Nina and the stress that they had to find b part of the medication so that they will survive and stay alive.
I’m already looking forward to read her next book in this series.