Tuin bloemen

Deze bloemen in mijn tuin zijn mijn favoriete bloemen. Ik ben ook best trots op mezelf dat ik ze elk jaar kan laten overwinteren. Ik had namelijk nooit erg groene vingers. Hopelijk gaat het deze winter ook weer goed en kan ik van de zomer weer genieten van mooie bloemen zoals op deze foto staan. En nu heb ik ze niet alleen in het paars, maar ik heb nu twee planten in mijn schuur staan deze winter, de paarse en de witte versie.
Deze foto en nog een paar bloemenfoto’s in het groot kun je zien in de map bloemen.

The flowers in my garden are my favourite flowers. I’m pretty proud of myself that I can keep them alive during the winter. I had actually never such green fingers. Hopefully this winter it will be alright again and I can enjoy this summer again these beautiful flowers like the ones on this photo. And now I have them not only in the purple, but also in white. So I have two plants in my barn this winter.
This photo and a few more flower photos can be seen in the large in the flowers folder.

X Cin

2 thoughts on “Tuin bloemen

Comments are closed.