Boompje buiten

Al een paar jaar staat er een conifeer die door gaat voor kerstboom in een bak naast mijn voordeur. Eigenlijk is het helemaal geen handige boom om decoraties in te hangen en daarom heb ik hem uit de bak gehaald en een echte mini kerstboom er voor in de plaats gezet. In deze boom kan ik veel makkelijker ballen en andere decoratie hangen. Ik moet er alleen nog even aan wennen dat hij minder groot is dan de conifeer, maar hij groeit natuurlijk vanzelf. Deze kleine kerstboom heb ik gelijk gekocht met de kerstboom die nu binnen staat.

For some years there is a conifer that is a Christmas tree at this time of the year next to my front door. Actually it is not a really handy tree to hang decorations in and that is why I removed and put a real mini Christmas tree in its place. In this new tree, I can hang balls and other decorations much easier. I only just need a little more time to get used to it being smaller than the conifer, but of course it grows. This little tree I bought at the same time as the Christmas tree that now stands inside my house.

X Cin