Krans

Het werd weer eens tijd voor iets nieuws dit jaar. Het idee zag ik in een winkel in Duitsland, kerstballen aan linten aan een krans. Nu heb ik nog een krans dacht ik en ook nog wel decoraties. Ook heb ik er nog wat decoraties bij gekocht. Een kerstbal met een uil, eentje met een hertje wat me aan bambi deed denken en een rode bal met merry christmas kon ik niet laten liggen. Alles hangt erg mooi aan de krans. Ik ben blij met het resultaat.

It was time for something new this year. The idea I saw in a shop in Germany, balls on ribbons on a garland. Now I have a garland already I thought and some decorations too. But I did buy some new decorations too. A Christmas ball with an owl, one with a deer which made me think of Bambi and a red ball with Merry Christmas, I couldn’t resist to buy. Everything looks very nice on the garland. I’m very happy with the result.

X Cin