Groene Krans


Vorige week vrijdag heb ik bij mijn nicht deze krans gemaakt. Het was de eerste krans die ik ooit zelf heb gemaakt op deze manier en ik ben er best trots op. Ik ben blij met het resultaat. Hij hangt mooi aan mijn muur boven de bank in mijn woonkamer. Hij voegt wat toe aan de kerstsfeer in mijn kamer. Of kerstsfeer, die moet nog een beetje meer komen. De boom staat al wel binnen, maar is nog kaal. De lichtjes en zo moeten er nog in, maar dat komt nog wel. Alleen doe ik dat vandaag niet meer.

Last Friday I made this garland  at my cousins house. It was the first garland I made like this on my own and I am proud of it. I’m happy with the result. It hangs nicely on my wall above the sofa in my living room. It adds something to the Christmas spirit in my room. Or Christmas spirit? That has just started. The tree is already inside, but is still bare. Lights and such still need to be put in it. Only that I won’t do today.

X Cin