winter foto’s in lijst

Al jaren hangen dezelfde foto’s in de fotolijsten boven de bank in mijn woonkamer. Het is een foto gemaakt van een zonsondergang in Dublin met kleuren die erg goed passen bij mijn kamer.
Aan de ene kant zijn het nog steeds erg mooie foto’s, maar aan de andere kant wilde ik ook wel een keer eens wat nieuws.
Nu dichtbij kerstmis heb ik besloten de ene lijst te vervangen door de krans die ik heb gemaakt en voor de andere heb ik 16 staande foto’s besteld en aan elkaar gelegd in de lijst. Alle foto’s hebben het thema winter of kerst. Ik ben erg blij met het resultaat.

For years the same photos are hanging in the photo frames above the couch in my living room. It is a photo of a sunset in Dublin with colours which are very well suited with my room.
On one side, they are still very pretty photos, but on the other side, I also wanted something new for once.
Now close to Christmas, I decided to replace the photos in one list with a garland I made and for the other one I ordered 16 photos and put those together in the frame. All photos have the same theme or winter or Christmas. I am very happy with the result.

X Cin