Witte afrikaanse lelie

Al een paar jaar heb ik een Afrikaanse lelie in mijn tuin met paarse bloemen eraan. Nu had ik vorig jaar op vakantie een versie gezien met witte bloemen en die heb ik dit jaar gekocht. Hij is kleiner dan de paarse versie, maar de plant zal de komende jaren nog wel groeien.
Ze kunnen nu mooi samen in de winter  in mijn schuur staan, want ze zijn niet winterhard.
De grote versie van deze foto kun je zien in de map bloemen.

For a few years I have an African lily in my garden with purple flowers on it. Now I had seen a version with white flowers on holiday last year and I bought that one this year. It is smaller than the purple version, but the plant will still grow in the coming years.
They can now nicely standing together in my barn in the winter, because they can’t stay outside in the winter.
The large version of this photo you can see the flowers folder.

X Cin

One thought on “Witte afrikaanse lelie

Comments are closed.