Pomme pidou hond

Eigenlijk was ik op zoek naar een uil van dit merk, maar die hadden ze niet in een kleur die me aansprak. Deze hond had wel de goede kleur en hij was in de aanbieding. Daarom kon ik hem niet laten staan in de winkel.
Waarom groen? De kleuren in mijn woonkamer zijn wit, zwart en groen. Daar past het dus mooi bij. In het patroon zitten vlinders en ik heb nu eenmaal iets met vlinders. Dus dat kwam heel mooi samen en daarom heb ik de hond meegenomen en staat hij nu in de vitrinekast in mijn woonkamer.

Actually, I was looking for an owl of this brand, but they didn’t have a colour that I liked. This dog did have the right colour and it was on sale. Because of that I couldn’t let it stand in the store.
Why green? The colours in my living room are white, black and green. So it fits nicely with it. In the pattern are butterflies and I have something with butterflies. So that fits very nice together, so I took the dog home and he is now in the cabinet in my living room.

X Cin