Pindakaaspot

Vanmiddag hebben we deze houder met een pindakaaspot erin voor de vogels opgehangen. Aan de gaatjes in de pindakaas te zien hebben de vogels hem ook al gevonden. Benieuwd hoe lang ze erover doen om de pot leeg te krijgen.
De houder heeft mijn vader gemaakt, het dakje is door mijzelf roze geverfd. Dit zodat hij iets meer opvalt tegen de schutting.
Ik ben op dit moment bezig mijn achtertuin te veranderen. De bladeren van de krentenboom achterin mijn tuin waren nu al een paar jaar wit uitgeslagen. Daarom hebben we de boom afgezaagd en gaan we hem uit de tuin halen. Makkelijker gezegd als gedaan met een aantal wortels die dikker zijn dan mijn bovenbeen, oeps.
Op de plek die vrijkomt ga ik volgend jaar vlinderstruiken plaatsen. Ik heb er twee in mijn voortuin en die zaten steeds vol met vlinders, dat wil ik ook graag achter thuis.
De walnotenboom die ook in mijn achtertuin stond heb ik een ander plekje achterin de tuin gegeven.

This afternoon we have hung this holder up for the birds with a peanut butter jar in it. Seeing the holes in the peanut butter the birds have already found it. Wondering how long it will take them to empty the jar.
My father made the holder​​, the roof has been painted pink by myself. This so it stands out a little more against the fence.
I am currently in the process of changing my backyard. The leaves of the tree at the back of my garden were turned white for a few years. Therefore, we have cut the tree and are going to get it out of the garden. Easier said than done with some of the roots thicker than my thigh, oops.
In the place that is coming free I will place butterfly bushes next year. I have two of them in my front yard and they were always full of butterflies, that I would also like in my back garden.
The walnut tree that was also in my backyard, I places it at different spot of the garden.

X Cin