Klokjes bloemen

Net heb ik al even zitten denken, maar ik ben de naam kwijt van deze bloemen. Er staan er meerdere van in mijn tuin. De ene was zelfs meer dan anderhalve meter hoog, met meerdere takken met bloemen eraan.
Het zijn bloemen die best lang bloeien, waardoor ik er lang van kan genieten.
Ze komen elk jaar weer op.
De kleuren spreken me ook erg aan, van wit tot aan paars in verschillende tinten van die kleuren.
De grote versie van deze foto kun je zien in de map bloemen.

I’ve just thinking for some time, but I can’t remember the name of these flowers. There are several of them in my garden. One was even more than five feet high, with multiple branches with flowers on it.
They have flowers that bloom quite long, so I can long enjoy them.
They come back automatically every year again.
I find the colours appealing, from white to purple in different shades.
The large version of this photo you can see the flowers folder.

X Cin