Oranje vlinder hanger

Een tijdje geleden heb ik een hanger gekocht voor de ring die achter in mijn kamer voor het raam hangt. Helaas was de hanger te lang en daarom heb ik hem in tweeën gedeeld en deze twee stukken opgehangen. Eigenlijk was dit nog mooier dan een lange hanger.
De hanger sprak me vooral aan vanwege de vlinder die er aan hing en vanwege de oranje kralen. Die kleuren mooi bij de kleuren in mijn kamer.

A while ago I bought a pendant for the ring that hangs in my room behind the window. Unfortunately, the pendant was too long, so I divided it in two, and I hung these two pieces at the ring. Actually, this was even better than one long pendant.
I liked the pendant because of the butterfly that hung on it and because of the orange beads. Those coloured nicely with the colours in my room.

X Cin