Plank met lijstjes

In mijn keuken heb ik een stukje muur waar ik niet veel mee kan. Het zit achter de deur naar de gang. Nu zagen we tijden geleden plankjes bij de Ikea, maar die hadden niet de goede maat. Daarom heeft mijn oom twee plankjes gemaakt die wel op mijn stukje muur passen.
Op deze plankjes staan 4 lijstjes met daarin foto’s. Die foto’s wissel ik af en toe af wanneer ik weer een leuke nieuwe foto heb.
Ook staan er lichtjes op mijn plankje.

In my kitchen I have a piece of wall where I can’t do much with. It is behind the door to the hallway. Now we saw shelves at Ikea ages ago, but they weren’t the right size. That is why my uncle made ​​two shelves that fit on my wall.
On these shelves are 4 lists containing pictures. Those pictures I switch occasionally when I have a nice new picture to put in one of them.
There are also lights on my shelves.

X Cin