Texel

Een dag na mijn vakantie naar en door Denemarken ben ik een dagje naar Texel geweest met familie. Mijn oom en tante zaten een week op Texel. Voor de trouwdag van mijn ouders zijn we daar op visite geweest. Texel vind ik altijd een erg leuk eiland om te bezoeken. Al heb je er behalve dat je er met de boot heen moet, niet echt een gevoel dat je op een eiland zit vind ik.
Op deze foto zie je de boot aankomen varen waar we daarna met de auto op zijn gereden.
Deze foto en nog twee foto’s kun je zien in de map water.

One day after my holiday to Denmark I spent a day at Texel with family. My uncle and aunt were a week on Texel for their holiday. We went there to visit them. It was the wedding anniversary date of my parents. I always find Texel a very nice island to visit. Only I think it doesn’t feel like that you are on an Island, except that you must go by boat.
In this picture you see the boat arrive on which we went with our car.
This photo and two other photos you can see in the water folder.

X Cin