Zonnebloemen

Ik houd van zonnebloemen en al helemaal als ze in mijn tuin staan en bloeien. Dit keer had ik ze gezaaid in de bak naast mijn voordeur. Ze zijn mooi opgekomen en ze groeiden en groeiden maar door tot ze net zo hoog waren als de voordeur zelf. De bloemen die eruit kwamen bloeiden mooi en lang.
Daarna hebben de vogels nog genoten van de zaadjes, al heb ik ook een paar zaadjes bewaard om volgend jaar te planten voor nieuwe zonnebloemen.
De grote versie van deze foto en nog een foto van de zonnebloemen kun je zien in de map bloemen.

I love sunflowers, especially when they are growing in my garden. This time I had them planted next to my front door. They came up nicely and they grew and grew, until they were as high as the door itself. The flowers bloomed lovely and long.
After that the birds enjoyed the seeds, though I saved a few seeds for next year so I can plant new sunflowers.
The large version of the photo and another picture of sunflowers you see in the folder flowers.

X Cin