kerstbomen

Deze bomen zag ik staan in de net heropende winkel van de Anemoon in Dalfsen. Ik heb er even over nagedacht, maar ze een paar dagen later toch opgehaald, omdat ik ze te mooi vond. Ze staan nu op mijn site-table, want ook al is het nog geen kerst, door de kleur vond ik dat het wel door kon gaan voor winterbomen in plaats van voor kerstbomen. Daarom kunnen ze er langer staan dan alleen de kerstperiode.

These trees I saw standing in a just reopened shop in Dalfsen. I’ve thought about it, but a few days later it picked them up because I liked them a lot. They are now on my site-table, because even though it is not Christmas, because of the color I thought that they also could go for winter trees instead of Christmas trees. Therefore, they can stand longer more than just the Christmas period.

X Cin