Loch ness monster?

Op onze tour door Schotland een aantal jaren geleden waren we ook bij het meer van Lochness. Ik heb toen zelfs nog met mijn voeten in het water gestaan. Wat was dat koud! Het meer is dan ook dieper dan de Noordzee en er zitten veel grotten onder. Dus een monster zou zich daar gemakkelijk in kunnen verstoppen.
Op het strandje stond een caravan en vanuit die caravan verkocht iemand beeldjes van het monster. Ik heb er twee gekocht, eentje staat in mijn wc op mijn herinneringsplank. De andere van een stelletje staat in de vitrinekast in mijn kamer. Ik kon toen niet kiezen en heb ze beiden mee naar huis genomen.

On our tour through Scotland some years ago we also visited Lochness. I went into the water with my feet. That was soooo cold! The loch is deeper than the Nord Sea and there are lots of caves under the water. A monster could easily hide in al these caves.
On the beach there was a caravan and somebody was selling sculptures from there from the monster. I bought two of them. One is on my memory shelves in my toilet. The other one, from a couple, is in the show-case in my living room. I couldn’t decided which one I was taking home, so I bought both of them.

X Cin