Vaas voor raam

In mijn woonkamer staat deze vaas voor het raam aan de voorkant. Ik heb de vaas ooit gekregen bij een workshop waar ik een kerststuk heb gemaakt. Dat stuk was toen erg goed gelukt en heeft best lang in mijn kamer gestaan. Daarna heeft de vaas een jaar in mijn kelder gestaan tot hij afgelopen kerst weer met kerst spullen werd versierd, dit keer met witte takken en kleine kerstballen. Dat beviel me zo goed dat ik er na de kerst een versie van heb gemaakt die nog steeds staat. Eigenlijk ben ik nog steeds op zoek naar wat kleurige bloemen op zoiets voor bij aan de takken, maar tot die tijd ben ik er zo ook erg blij mee.

In my living room stands this vase for my window at the front of my house. This vase I got with a workshop where I made a Christmas related flower piece in it. That was a beautiful thing and it stood for some time in my living room. After Christmas the vase went to my basement where it stood for a year till last Christmas. I put it in front of my window with white branches and little Christmas things hanging from it. I liked it that much that after Christmas I made a non Christmas version of it which is still standing. Actually I am still looking for some colourful flowers or things like that for in the branches, but till I find those I am happy with it as it is.

X Cin