Stockholm foto

Deze foto gemaakt in de metro van Stockholm hangt op canvas doek afgedrukt in mijn computerkamer. Deze foto heeft eens afgedrukt gestaan in een foto tijdschrift bij een artikel over snelheid. Daar ben ik nog steeds erg trots op. De foto aan de muur herinnert me daaraan en aan de super vakantie in Zweden. Stockholm is een stad waar ik nog niet uitgekeken was en waar ik zeker nog eens naar terug wil.  Fantastische stad met al die eilanden, veel verschillende sferen en bouwstijlen per eiland en een kleurrijke metro met op elk station weer wat anders aan kunst te zien.

This photo which I made in Stockholm is hanging on canvas in my computer room. This photo was once published with a story about speed in a photography magazine. That is something I am still proud of. The photo hanging on my wall reminds me of that and of the wonderful holiday in Sweden. Stockholm is a city I wasn’t ready with looking around. Beautiful city with all those islands, with all different kinds of things and buildings and the colourful metro with an every station something else to see, some art in one way or another.

X Cin