Spetter

Dierentuinen vind ik leuk om te bezoeken. Ik heb de meeste dierentuinen in mijn land wel eens een keer bezocht. Dit keer ben ik met vriendinnen naar de dierentuin in Rhenen geweest. Het was al weer wat jaren terug dat ik daar was geweest. Het bijzonderste aan deze dierentuin is het berenbos waar ze beren opvangen die een slecht verleden hebben. Zoals altijd was het een erg gezellige dag met mijn vriendinnen.
Er staan 14 foto’s van deze dag in de map dieren

I like visiting the zoo a lot. I have seen most of the zoos in my country. This time I visited the one in Rhenen with some friends. It was some years ago I visited this zoo. The special thing about this zoo is the bear wood where the take care of bears with an unlucky past. Like always it was a very nice day with my friends.
There are 14 photos in the folder animals from this day.

X Cin