Plank met beren en stenen

Boven mijn bed is een plank met daarop beren, een kikker en een eland die ik mee heb genomen van verschillende vakantie bestemmingen en een beer die ik van mijn vader heb gekregen. Ook liggen er stenen op de plank die ooit mee heb genomen van het strand van Strandhill in Ierland.

Zoals je ziet staan er ook fotolijstjes op de plank en over een van deze lijstjes hangen 2, tja wat zijn het, slangen? Ze zijn een aandenken aan een uitstapje met een van mijn vriendinnen toen we nog samen op school zaten.

Above my bed there is a shelf with on it bears, a frog and a moose which I took home from various holiday destinations. There are also stones on it which I took home with me from the beach in Strandhill in Ireland.

There are also photo frames on it and on one of them are 2, what are it actually, snakes? I took them home from a day trip with one of my friends when we were on school together.

X Cin