Konijn

Een tijdje geleden had ik gevraagd wat jullie nog meer wilden zien op mijn blog. (Suggesties zijn nog steeds welkom.) Daaruit kwam onder andere de decoraties in mijn huis. Intussen heb ik van verschillende decoraties op verschillende plekken in mijn huis foto’s gemaakt, dus ik ben klaar om ze aan jullie te laten zien, met een uitleg erbij.
Ik dacht ik ga beginnen met een decoratie die veel voor me betekent, mijn konijn. Dit konijn heb ik al heel lang en ik heb het gekregen van mijn oma die op dezelfde dag jarig was als ik jarig ben. Het is de moeder van mijn moeder. Dit konijn heeft jaren lang bij me in bed gelegen toen ik een kind was, onder mijn hoofd. Nu heeft het een ere plekje op de plank boven mijn bed.

Some time ago I asked what more you wanted to see here on my blog. (Suggestions are still welcome.) One of the things which were mentioned was the decorations in my house. In the mean time I have taken pictures from those decorations on different places in my house and I am ready to show them to you, with some words with them.
I decided to start with decoration which means a lot to me, my rabbit. This rabbit I got long ago from my grandmother who had her birthday on the same day as my birthday is. She is the mother from my mother. This rabbit has been for years in my bed when I was a child, under my head. Now it has a place of honour on the shelves above my bed.

X Cin