Review: Paige Toon – Go Johnny Go

 

Beschrijving
Swingende feesten en nachtenlang doorgaan. Meg Stiles gaat in het zonovergoten Los Angeles werken voor de beroemde rocker Johnny Jefferson. Ze duikt in een wereld vol glitter en glamour, van swingende feesten die nachtenlang doorgaan. Meg probeert haar werk zo professioneel mogelijk aan te pakken. Maar Johnny maakt het haar niet bepaald gemakkelijk. Hij is gewoon veel te sexy met zijn slaapkamerogen en strakke lijf waar Brad Pitt een puntje aan kan zuigen. Gelukkig weet Meg haar hoofd koel te houden, geholpen door Johnny’s rustige vriend Christian. Maar hoe lang nog?

Mijn gedachten over het boek:
Ik was bij de bibliotheek om een gereserveerd boek op te halen en zag dit boek liggen op de tafel met boeken. De voorkant sprak me aan en daarna de tekst op de achterkant, dus ik nam het mee.

Eerst heb ik het andere boek uitgelezen, maar toen ik in deze begon kon ik het niet meer wegleggen. Het boek leest heerlijk weg en het verhaal gaat steeds weer een andere kant op dan je denkt, maar toch is het niet onlogisch. Het geeft een leuk kijkje in het leven van een popster. Het lijkt ook wel aardig realistisch en de hoofdpersonen zijn personen die me aanspreken. Ik vond het einde verrassend.

Na het lezen van dit boek heb ik meteen andere boeken van haar gereserveerd bij de bibliotheek, hopelijk zijn ze er snel. Ik ben benieuwd of die me net zo gaan boeien als dit boek.

 

Synopsis
If your boss was the hottest rock star on the planet, would you mix business with pleasure? I’m Meg Stiles. This is my leaving party. And that song we’re making a mockery of? That’s written by one of the biggest rock stars in the world. And I’m moving in with him tomorrow. Seriously! I am not even joking. Well, maybe I’m misleading you a little bit. You see, I haven’t actually met him yet …No, I’m not a stalker. I’m his new PA. His Personal Assistant. And I am off to La-La Land. Los Angeles. The City of Angels – whatever you want to call it – and I can’t bloody believe it! Celebrity PA to wild boy of rock Johnny Jefferson, Meg’s glam new life in sun-drenched LA is a whirlwind of showbiz parties and backstage passes. Cool, calm Christian, in town to write his famous friend’s biography, helps keep Meg’s feet firmly on the ground. But with Johnny’s piercing green eyes and a body Brad Pitt would kill for, how long will it be before she’s swept right off them again?

My thoughts:
While I was in the library to pick up a book I took a reservation on, I saw this book on the table with books. The front got my attention and so did the words on the back, that is why I took it home with me.

First I read the other book, but when I started reading this one, I couldn’t stop reading. It is an easy to read book and the story goes a different direction all the time, but it is still logical to go that way. It gives a nice look in the life of a pop star. It looks realistic and the headpersons in it are persons who I like. The end was a surprise to me.

After reading this book I made a reservation on other books from this writer at the library. I hope they arrive soon. I am curious if I like them as much as I like this book.

X Cin