Draakjes Wales

 

Special vandaag bij het begin van het jaar van de draak, deze draakjes online hier op mijn blog. Dit wordt mijn jaar! Aangezien ik ook een draak ben.
Onze vakantie in Wales afgelopen zomer was super! We hadden een leuke tour groep en we hebben fantastische plekken gezien. Het weer werkte over het algemeen ook nog eens mee, dus wat wil je nog meer? Aan deze vakantie wilde ik natuurlijk wel een herinnering hebben en omdat de draak een symbool is voor Wales heb ik deze draken mee naar huis genomen.
Foto’s van deze vakantie komen hier ook nog een keer online.

Especially because today the year of the dragon starts, I put these dragons online for you. This is going to be my year! Because I am a dragon too.
Our holiday to Wales last summer was amazing! We were in a nice tour group and we have seen wonderful places. Even the weather was most times lovely, what else did we want? Of course I wanted something to remind me of this holiday and the dragon is one of the symbols for Wales. That is why I took these dragons home with me.
Photos from this holiday will follow one day on here.

X Cin

2 thoughts on “Draakjes Wales

Comments are closed.