Stitch

 

Met de trein zijn we naar Disneyland Parijs gegaan en hebben daar fantastische dagen gehad. Wat hebben we veel gezien en genoten in beide parken. We zijn in allerlei attracties geweest, hebben verschillende shows en parades gezien. Hoogtepunt was de avondparade met daarna een schitterend vuurwerk. Hotel New York was een super hotel en de onze kamer was groot genoeg voor ons vieren en al die details die aan New York en Disney deden denken, erg mooi gedaan. Als aandenken heb ik Stitch mee naar huis genomen. Ik ben ook nog met hem op de foto geweest, net als met een aantal andere Disney figuren.
Uiteraard heb ik ook nog foto’s gemaakt en die kom je in de toekomst hier nog wel tegen.

We went to Disneyland Paris by train and had some amazing days there. We have seen and done a lot in both parks. We went into many attractions, saw different shows and parades. Highlight was the evening parade with afterwards the wonderful fireworks. Our hotel New York was a super hotel and our room was big enough for the 4 of us. There were everywhere details which reminded me of New York and Disney. I took Stitch home. I was lucky enough to get a photo taken with him and some other Disney characters.
Of course I made photos. You will see them here in the future.

X Cin

2 thoughts on “Stitch

  1. Hai Cin,

    Wat gaaf, Disneyland Parijs. Met wie ben je geweest dan? Lijkt mij ook altijd nog een keer mooi. Zijn jullie met de trein geweest?

    Liefs, Miran

Comments are closed.