Dubbeldekkerbus

Deze dubbeldekker heb ik meegenomen uit Londen toen we er in juni een lang weekend waren met ons vijven. In Londen zie je zoveel dubbeldekkers rijden en we zijn er met de bus heen geweest, dus dat was wel toepasselijk. Dat weekend hebben we dingen en plekken van Londen gezien die ik tijdens mijn vorige bezoeken nog nooit had gezien. De andere vier waren nog niet eerder in Londen geweest. Het bijzondere was dat we er waren toen het Koninginnedag was. We hebben de Koninklijke familie ook gezien op het balkon, inclusief overvliegende vliegtuigen. Dat was een mooi schouwspel. Daarnaast nog zoveel meer gezien en gedaan. Wat precies dat krijg je nog wel te zien, wanneer de foto’s van dat weekend online staan. Natuurlijk krijg je via hier een waarschuwing wanneer ze online staan.

This double-decker bus I took home with me from London when we were there in June this year with the five of us. In London you see so many of these busses and we went to it by bus, so it felt good to take a bus home with me as a memory of this wonderful weekend. That weekend we saw many things and places I had never seen before during my visits to London in the past. The other four had never been to London before. While we were in London it was Queens’s day. It was very special to see the Royal family on the balcony, including airplanes flying over. That was amazing to see.
Next to that we saw lots of other things. What exactly you can see when my photos of the weekend are up online. Of course I gave you a warning on here when they are online.

X Cin