Schotse Hooglander

Deze Schotse Hooglander heb ik gekocht in Schotland. Dat was tijdens een weekendje gewonnen door een vriendin. En ik mocht mee! De eerste nacht hebben we in Edinburgh geslapen, daarna naar de andere kant van het land gereden en daar een nacht in Glencoe geslapen voordat we weer terug gingen naar Edinburgh waar we ook nog weer een nacht sliepen. Deze Schotse Hooglander heb ik op de laatste dag gekocht. Schotland is een heel erg mooi land. Het rijden aan de verkeerde kant van de weg viel ook erg mee vond ik.

This Scottish highland cow I have bought in Scotland. That was during a weekend which was won by a friend of mine. She asked me to join her. The first night we slept in Edinburgh. The day after that we drove to the other side of the country and spent the night in Glencoe. The last day we were driving back to Edinburgh. This Highland Cow I bought on the last day. I think Scotland is a pretty country. Driving on the wrong side of the road wasn’t as difficult as I thought it would be.

X Cindy

2 thoughts on “Schotse Hooglander

  1. Ha die Cin,

    Wat een mooie foto’s maak je toch. Heb je natuurlijk op de cursus geleerd, of niet?

    Wat leuk dat ik nu een mailtje kan krijgen als je een nieuw stukje schrijft. Dan blijf ik op de hoogte. Zoals dat je naar Schotland bent geweest. Gaaf man! Wil ik ook altijd nog een keer heen. Was dat met Lein?

    Nou, groetjes vanuit een zonnig, maar fris Roemenie.

    Miranda

Comments are closed.