Ierland

De map met foto’s van Ierland is nu ook te zien op photobucket. Ierland is mijn favoriete vakantieland. Ik ben er al meerdere keren geweest en ik zal er ook zeker terug komen. Niet dit jaar, maar waarschijnlijk volgend jaar.
Er is al een map met foto’s van Noord Ierland en er komen nog twee mappen, een van Sligo en een van Dublin, omdat ik in beide steden veel foto’s heb gemaakt. Maar nu eerst de map Ierland.
De foto die ik uit die map heb gekozen om jullie hier te laten zien is gemaakt in de buurt van Killarney. Het is een uitzicht op de meren van Killarney vanaf de berg waar vanaf de Torc Waterval naar beneden valt. Killarney is een schitterende plaats die ik graag weer zou bezoeken.

The folder with photos from Ireland is now online on photobucket.Irelandis my favourite holiday destination. I have been there many times and I will go back there for sure. Not this year, but probably next year.
There is already a folder with photos fromNorthern Irelandand there will follow two more folders, a Sligo one and aDublinone, this because I made too many photos in these cities.
The photo I share with you here I took close to Killarney. It is a view on theLakes of Killarneyfrom the mountain from which the Torc waterfall falls down. Killarney is a lovely place. I would love to visit it again.

X Cindy