Photobucket

In september loopt mijn site af en ik heb besloten verder te gaan op een andere plek. Daarom ben ik deze wordpress begonnen en daarnaast komen de foto’s te staan op een photobucket site. Omdat september steeds dichterbij komt ben ik vast begonnen met foto’s hierop te zetten. Ik ben bezig met het eerste album, Noord Ierland. Wanneer ik er mee klaar ben, krijgen jullie vanzelf hier de link te zien. Door op het woord photobucket te klikken kun je al een kijkje nemen bij wat er daar nu al te zien is. Ik vind het wel jammer dat er nu reclame bij mijn foto’s staat, maar dat is helaas niet anders. Als alles erop staat, dan gaat het weer net als bij de oude site, dan laat ik hier weten dat er weer nieuwe foto’s op staan en in welke map.

In September the hosting of my site is ending, because of this I have decided to start again on a new place. That is why I started this wordpress blog and my photos you will find on a photobucket site. September is coming close and that is why I already started with putting photos on it. I am working on the first album, Northern Ireland. When the album is ready I let you know. By clicking on the word photobucket you can already have a look on there. I do regret that I now have advertisements with my photos, but I can’t change that. When all my old photos are on there, it will go as with the old blog. With a post on here I let you know that there are new photos online and in which album.

X Cindy